I'm a good girl


Dagen har varit perfekt.

Traskade till rekarne och fixade mina betyg, traskade sedan vidare till värjan för att prata om komvux.
Ska fylla i papperna ikväll och sen skicka in dem imorgon!
På väg till rekarne sprang jag på Sandra A och på väg till Värjan sprang jag på Saga, härliga sammanträffanden :)
Hemvägen var jag lat och tog bussen, upptäckte att jag hade typ 5 blåsor på mina fötter, mindre skönt!

Här hemma har jag storstädat, plockat, torkat, damsugit och skurat!
Sen har jag haft tvättstugan hela kvällen, så nu är all tvätt ren.
Gjorde jättegod kvällsmat till mig själv också, pannbiffar med kokt potatis, broccoli och kantarellsås!
Nu känner jag mig helt slut. Men mycket nöjd med mig själv :)
Det är skönt att få en dag för sig själv lite då och då.
 
Imorgon kommer Icchay och Liam tillbaka, som jag saknat min prins!
Sen ska Stina komma hit på eftermiddagen :)
Var länge sen vi sågs så det ska bli kul med lite uppdatering.

Håller på och kopierar över alla bilder i min kamera nu, så med lite tur kanske de dyker upp på bdb snart :)


Bild på Angelica & mig från i lördags! och jag påstod att jag var nykter här, ehrm..
/V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0