Jag längtar!


Det var ingen fara med Liams blåsor, skulle bara hålla koll på att de inte blev infekterade om de sprack.
Så allt är bra med våran lilla prins!

Var ute i borsökna igår också och grejade lite, Liam och Icchay var med.
Senare på kvällen så åkte de hem till lägenheten och jag mötte upp Sandra och Åsa :)
De hjälpte till lite i huset och efter någon timma åkte vi in till stan.
Var hos Sandra, käkade kebab och satt hos en av Åsas kompisar innan det var dags för mig att ta sista bussen hem
En mysig kväll med andra ord!
<3

Idag har vi varit ute i borsökna igen grejat, målat vardagsrumsväggarna, blir så snyggt!
Åkte på barnkalas till min minsting kusin Vedela som fyller 1 år idag :)
Käkade hamburgare, umgicks med min jessica, käkade tårta och åkte hem och la Liam.

Nu är jag jättetrött och ska göra mig iordning för sängen strax.
/V

Kommentarer
Postat av: Happyspirit/Anki

Va skönt att det inte var någon fara med Liams blåsor på händerna. Usch sånt är inte roligt någonstans. När Tantan var liten så bar Icchay tror jag honom och på vägen tog han i ett stryjärn som stod på och brände sig som sjutton. Han fick jättehemska blåsor på handen. Men det gick bra, fast man lider ju med dom för man vet ju hur himla ont det gör att bränna sig. :((

2009-04-26 @ 21:56:03
Postat av: jessica

Me love you, i hope i see you på lördag =D

Tycker om att umgås med MIN vicky<3

2009-04-27 @ 02:31:05
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0