Måndag..


God morgon allihopa.

Min son får numera alltid för sig att vakna klockan 05.30 på morgonen.
Ingen höjdare enligt mig, men skönt att dagarna blir så långa då!

Kanske skulle skriva några rader om helgen?
I fredags umgicks jag och Liam med Icchay och vi var nere på stan och strosade runt.

På lördagen var det partaj hos Jonnah som fyllde 21 år igår.
Var mycket trevligt! Blev utgång efteråt, och det dög väl.
Angelica fyllde 21 i lördags också, vilka gamla vänner man har! haha

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt.
Sen kom Angelica över en sväng och höll oss sällskap, så trevligt så!

Nu börjar min käre son protestera lite och tycker att mamma ska busa med honom istället :)
Önskar er en trevligt start på veckan!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0