Meningslöst inlägg


Sitter här framför teven med datorn i knäet och överväger starkt att göra mig klar för sängen.
Är sjukt trött, trots att jag faktiskt fick sovmorgon till klockan 11 i förmiddags.
Väl behövligt vill jag lova.

Nu har Liam sussat sött i sin säng sen jag nattade honom.
Känner mig grymt stolt faktiskt.
Han har hy nämligen alltid sovit bredvid mig, men nu har jag lyckats få honom att somna i sin egen säng och det är skönt!
Dessutom somnar han ju omkring 19 varje kväll och det känns alldeles lagom :)

Imorgon kommer Icchay hit igen och ska hålla oss sällskap,
sen på lördag är det far och son dag igen vilket innebär att jag är barnledig.
Kommer spendera kvällen hos Jonnah för att fira henne och sen blir det utgång med tjejerna ;)
Ser fram emot det!

Nu ska jag borsta tänderna :)
God natt!
/V 
- grymt besviken på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0