Min vecka


Tisdag: Träffa Sandra, köpa vår och sommarkläder till Liam, handla mat.
Onsdag: Barnledig. Ögonmottagningen 9.00, jobba i borsökna med Sandra, tvättstugan.
Torsdag (Valborg): BVC 13.00, träffa Mickis? Fira valborg hemma hos mamma och pappa i hällby.
Fredag: Inget planerat
Lördag: Barnledig. Jobba i borsökna, dricka lite med Sandra och Jessica. Någon mer som vill haka på?
Söndag: Familjedag. Umgås med Liam och Icchay!

Just nu sitter min buse och röjer runt på golvet med sina bästa leksaker, dvs kastruller, slevar, durkslag och vispar!
Jag sitter insmetad i brun-utan-sol och känner mig sådär lagom klibbig.
Skulle vekrligen behöva sola lite solarium, men har man inte ekonomin till det så får man köra på budgetvarianten ;)

Idag ska vi som nämt ovan, träffa Sandra och sen ta en runda på stan.
Liam behöver lite nya kläder!

Nej, men nu vill lillprins ha käk!
/V

Kommentarer
Postat av: kvack

vicky! jag har bil imorn men mitt lokalsinne suger och jag har ingen aning om var du bor. men vi kanske kan bestämma en plats så hämtar jag upp dig istället för buss? puss

2009-04-28 @ 14:19:54
Postat av: Stina

Raw på lördag vicky! Be there!!

2009-04-28 @ 14:39:58
URL: http://stajna.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-28 @ 14:44:11
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0