Super onsdag


My day:

09.00 mötte jag och Liam (och ett helt drös med liam packning) upp Icchay vid ögonmottagningen på sjukhuset.
En sköterska kollade Liams skela öga, som han troligtvis har nedsatt syn på.. och gav oss en ny tid för ett lite nogrannare läkarbesök.

Icchay började må dåligt, vilket resulterade i att han åkte hem (utan Liam) och jag och Liam vandrade tillbaka med till lägenheten. Pratade med mamma och hon erbjöd sig så snällt att ta Liam efter att hon varit hos tandläkaren vid klockan 13, så att jag trots allt skulle kunna komma ut till borsökna med Sandra och greja där!

Vid 14.30 har mamma fortfarande inte hört av sig så jag skickar iväg ett mess. Hon ligger inlagd på ett rum och mår jättedåligt. Skulle ha dragit ut en tand, men de fick inte ut den. Sen hade hon inte tålt bedövningen så hon hade börjat krampa och var på väg att tuppa av helt.. Min stackars lilla mamma! :(
Trots detta så ville hon ha Liam, hon är verkligen bäst. Så jag ringde Sandra som kom och hämtade mig och Liam, sen åkte vi i förväg till Hällby.
När mamma kom åkte vi och hämtade nycklarna till huset på pappas jobb och sedan till ica stenby för att köpa lite smaskens att äta medan vi jobbade. Blidde chips, cola och kolapudding - nyttigt!

Vi var jätteduktiga ute i borsökna, Sandra målade klart pärlsponten på väggarna i köket och jag målade klart det första lagret färg i vardagsrummet. Är vi bäst eller vadå ;)


(Sandra och jag sommaren 07)

Måste även tillägga att jag är så extremtjäklasuperduperlycklig över att jag och Sandra "funnit" varandra igen. Äntligen känns livet lite lättare. Har verkligen saknats något - min tvillingsjäl!
Ja smöra är jag bra på. Men det känns verkligen så, det finns ingen jag trvis bättre att umgås med än denna virrpanna.

Våga aldrig försvinna från mig igen!
<3

/V

Kommentarer
Postat av: kvack

åhhhh, vad söt du är! blir helt tårögd ju, och jag kan inte göra annat än att hålla med, är så sjuukt glad att jag ens fick chansen att bli vän med dig igen. jag hoppas du litar på mig när jag säger att det inte finns en risk att jag försvinner nu, jag är här för att stanna (a) hihi. vad glad jag blev, nu ska jag dricka kaffe & dansa runt tills du ringer :) <3

2009-04-30 @ 09:44:55
Postat av: jessica

Det är bra att du känner dig glad igen. Och att du känner så!

Jag är glad för eran skull att ni är vänner igen.

2009-05-04 @ 20:50:29
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0