Valborg


Nu är nog de flesta i min bekanskapkrets inte en tillstymmelse till nykta och står och gapar framför en eld någonstans.



Själv så sitter jag hemma hos mamma och pappa i hällby.

De har alltid valborgsfirande med brasa, dock inte i år eftersom de inte bor på landet längre.
Men folk är det här i alla fall!
Själv så sitter jag ensam på övervåningen och är sådär lagom asocial.
Näsan rinner som en kran och det kliar i gommen och ögonen..
Pollen i guess. Usch för allergi!
Har verkligen alltid varit allergisk, när jag var liten var jag allergisk mot i stort sett alla födoämnen.
Laktos, gluten, frukt, nötter, fisk mm.
Det mesta av det har som tur är vuxit bort iaf..
Intessant va?

I övrigt så har min dag spenderats med Sandra och Mickis.
Mötte upp Sandra utanför rekarne för att följa med henne och hämta betyg, och sedan hälsa på mina gamla lärare i samma veva. När vi kommer in på skolan upptäcker vi att det är dött som i graven.
Endast ett fåtal lärare var kvar och de kunde inte få tag i Sandras betyg.. Himla typiskt.
Så nästa vecka bär det av dit igen!

Strosade runt lite på stan och lämnade tillbaka och bytte lite kläder jag köpt. Sen satt vi oss ner i 21:an och fikade.
Liam var lika charmig som vanligt och skulle givetvis flirta med alla som gick förbi.
Min stolle är verkligen den sötaste!

Vid 3 gick Sandra hem och jag mötte upp Mickis. Vi gick mest omkring och pratade skit och hade det trevligt :)
Efter ett par timmar tog jag och Liam bussen hit till hällby, sen har det väl inte hänt så mycket.
Funderar på att gå och lägga mig skapligt, har sovit så lite (när sover jag mycket egentligen?) de senaste dagarna.

Nej, långt och ointressant kände jag att det här blev.
Trevlig valborgsmässoafton på er allihopa!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0