Vår


Det är våååår!
Nu saknas bara de där sprudlande vårkänslorna, give it to me!

Idag har jag mamma och Liam tagit oss en tripp till Slite pch käkat lunch.
Så mysigt så.
Bara tagit det lugnt resten av dagen och busat med min lilla prins.
Han är verkligen den bästa som finns!
Är dock lite orolig för honom, har varit förkyld i snart 2 veckor och hostar otäckt på nätterna.
Nu när jag nattade honom så kändes han väldigt varm också, men somnade gott i allafall, så jag hoppas att han mår bättre imorgon. Mitt hjärta.

Imorgon flyttar vi in hos Adam, mamma börjar jobba kl 11 i visby så då tar vi vårt pick och pack dit för några dagar!
Ska bli kul eftersom jag och Adam nästan aldrig träffas annars, får se om han överlever med mig och Liam i lägenheten haha ;)

Nej men, dags att sova kanske?

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0