All these thoughts


Today
Vaknade hemma hos Icchay, käkade frukost, gick till skolan, slutade vid 14, gick till Icchay och gosade med Liam, åkte hem efter 1 timma, pysslade här hemma, satte upp nya hissgardinen (galet vackert), damsög, skurade, hängde tvätt, städade garderoben, lagade mat, kröp ner i soffan, satt på datorn.

Och här sitter jag, i min ensamhet. Ovanligt va? ;)

Har en sån lustig känsla i kroppen som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Har så mycket tankar som flyger åt alla håll och kanter i huvudet på mig, ut från huvudet, ner till en klump i både magen och halsen. Jag vet inte vart jag står länge, jag har ingen grund att stå på ,allting krossas för att sedan byggas upp, och krossas igen. Jag är trött på det här. Jag vill veta vad jag vill, jag vill ha ett mål att uppnå, jag vill känna trygghet :(


Nu ska jag fortsätta se på den bittra och skumma filmen på ettan.
God natt
/V

Liam, mamma älskar dig villkorslöst<3

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma

är ni tsm igen? :)

2009-08-29 @ 22:49:18
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0