Ett stort grattis till Sara och Oskar..


... Som har gift sig idag!

Efter ett 5 år långt distansförhållande (eller kanske 4 år distans) så har dessa fantastiska människor blivit man och hustru. Bröllopet hölls i jäder kyrka och var jättevackert liksom självaste brudparet! Inte många torra kinder där inte..
Efteråt var det bröllopsfest i pingstkyrkan, där det bjöds på god mat och diverse tilltugg, jag behöver nog inte äta på ett år.
Allt var jättefint och jag är så lycklig för deras skull!
Sara har snart varit min vän i 10 år och vi har gått igenom det mesta tillsammans, på gott och ont.
Vi kanske inte är särskilt lika på alla plan men hon är en utav mina bästa vänner och har en stor plats i mitt hjärta.
Jag älskar dig gumman, och det vet du.

All lycka till dig och Oskar!
<3

Kommentarer
Postat av: Cara

Hihihi grattis till dom ;) lite roligt faktist .. jag heter ju sara ( som du vet) och isabell´s pappa heter oscar HAHA :D

2009-08-16 @ 04:12:05
URL: http://caraoisabell.blogg.se/
Postat av: sara

naaw! vad söt du är!! älskar dig så mycket! <3

2009-08-16 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0