Helvetesjävlabananarselskit!


Har samla streckkoder från nestlé för kampanjen "samla och välj" i snart ett år. Sista dagen att skicka in är idag, och jag har precis kommit upp i så mycket poäng jag behöver, och gick glatt och postade kuvertet i förmiddags.
Vad upptäcker jag när jag kommer hem?
Jo att 30 jävla poäng ligger kvar på köksbordet!!! Vilket innebär att jag inte har så mycket poäng jag behöver.
Har försökt ringa nestlé men kommer inte fram, måste ju gå att lösa detta på något sätt!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !

/V

Kommentarer
Postat av: sandra

nämen gumman, det löser sig nog :) ring ikväll, har varit vaken sen kl 5 imorse, så om jag inte slocknar så kaaaaaanske jag kan komma :D <33

2009-08-28 @ 17:43:45
Postat av: Anna

Åh, stackare! :[

Vi samlade också på de där streckkoderna och skickade in. Får se om vi får hem en rosa dammsugare snart. :]

2009-09-04 @ 12:48:04
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0