Hos min älskade


God eftermiddag.

Sitter hemma hos Sandra och myser just nu. Hon jag och Amanda har gjort iordning lite smarriga rot och grönsaker som ligger i ugnen.
Har också haft en superbra dag i skolan, första dagen vi lagade mat! Det gick finnemang, min grupp ansvarade för den vegetariska maten samt brödet. Vinbräserad fänkål med paprika :)

Ikväll kommer jag nog sova hos mamma och pappa i hällby eller hos Icchay.
Får nämligen sova liite längre på morgonen då ;)

I morgon ska mamma ha Liam, så jag kanske ska haka på Icchay ner på "rockkvällen".
We'll se!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med brudarna och vänta på maten!


Sandra<3

/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vicky nu kommenterar jag hihi stumpan <3

2009-08-13 @ 19:14:43
Postat av: sandra

MVH SANDRA!!

2009-08-13 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0