I väntans tider


God kväll på er.

Jag har just glufsat i mig en utsökt måltid, kyckling med grekisk sallad och tzatsiki, á la Vicky förstås.
Så nu sitter jag här och stinker så fort jag öppnar munnen, blev kanske lite väl mycket vitlök i tzatsikin..
Men gott vare!

Inskolningen hos dagmamman går jättebra, hon är verkligen supertrevlig och allting känns hur bra som helst.
Kommer inskola Liam hela nästa vecka också, men eftersom jag börjar plugga på måndag så blir det Icchay som får vara med honom. Kommer även börja med varannan-vecka när inskolningen är klar..
Hur ska jag klara det?
 
På söndag fyller min bästa vän och kusin Jessica 20 år, det firas med en hejdundrans fest på lördag, med maskerad.
Har inte riktigt bestämt vad jag ska klä ut mig till än så länge, men har lite idéer, gäller bara att dem sakerna finns att köpa i nån affär också! We'll se..

På måndag börjar jag alltså kockutbildningen, ska bli så himla spännande! Läste att man är 10st i varje grupp så det ska bli roligt att se vilka människor man hamnar med. Hoppas dem inte är alltför tråkiga!

Nu ska jag fylla i lite papper som måste postas och sen duscha!
Sov så gott :)

/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Mina vänner som har varannan-vecka säger att det är blandade känslor. Till en början är det jobbigt och svårt, men det blir lättare med tiden. Det gäller nog bara att komma in i det hela. Och det är ju jättebra om Liams pappa får lika mycket tid som dig, så att Liam vänjer sig. Ni är så duktiga! Ge Liam en puss från mig. Sötnosen. :]

2009-08-11 @ 15:17:14
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0