Livet i övrigt


Igår började jag må jättekonstigt i skolan medan jag och Marilyn stod och skivade upp portersteken vi fått i uppgift att laga. Kände mig alldeles matt, varm, yr och illamående. Satte mig ner en stund och drack ett glas vatten men det blev inte bättre, så jag beslöt mig för att gå hem och vila.
Ringer Sandra medan jag sitter och väntar på bussen och hon var jättesnäll och erbjöd mig en plats på hennes soffa istället. Så knallade upp dit och blev nerbäddad med täcke och kudde framför brollöpsduellen, samt fick äta upp hennes gorgonzolapizza ;) Om inte det är kärlek så vet jag inte vad!
Efter några timmar började jag må bättre i alla fall och framåt kvällen tog jag bussen hem till mitt.

Idag vaknar jag 9.30, har inget ljud på min mobil och den hade legat på täcket bredvid mig så hade inte hört vibbrationerna när larmet satte igång. Himla typiskt, så det blidde en hemmadag idag!
Skönt att få ta det lugnt och pyssla här också, har ju fullspäckat schema för resten av helgen.

Ikväll:
Avskedsfest för Stina 18.00, vidare ner på sommarens sista suck,  möta upp Jonnah & c:o, eventuellt Sandra, samt se dead by april 23.45

Lördag:
Umgås med Sandra, måla golvlister till huset. Utgång senare på kvällen

Söndag:
Dop för min minsting kusin Elin! Få hem världens underbaraste son <3



Nu ska jag städa det sista här i stugan, försöka få i mig nått att äta och sedan ta en dusch!
How interesting

/V

Kommentarer
Postat av: Jonnah

See ya tonight! <3

2009-08-28 @ 18:15:15
URL: http://jonnah.blogg.se/
Postat av: cara

tack gumman :D mahogny (vet inte hur de stavas) är de iallafall o jag älskar den färgen haha :D <3 puss

2009-08-31 @ 16:39:12
URL: http://caraoisabell.blogg.se/
Postat av: Cara

jag saknar dig <3

2009-09-03 @ 09:45:22
URL: http://caraoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0