Min tisdag




Kom precis hem från en övningskörningstur med pappsen, har inte kört på ett tag nu men det gick helt ok.
Var i skolan till 12 idag och vi fick våra skåp, böcker och superheta aretskläder (märk min ironi). Fick lite mer chans att prata med klasskamraterna också och visst finns det några trevliga typer!
Kommer nog gå fint det här :) På torsdag börjar vi laga mat!

Var en sväng på stan efter skolan, måste ju sysselsätta mig nu när jag inte har Liam. Mötte upp Sara och Oskar och käkade en smarrig lunch på subway, stötte på Mickis inne på H&M vilket var trevligt eftersom jag inte träffat henne på länge! Sen fick bruden själv hjälpa mig att hitta en klänning till hennes & Oskars bröllop, gjorde ett riktigt kap och hittade en snygging inne på Vila för ynka 150 spänn.
Fick även glada nyheter att jag fått tillbaka drygt 1200 på skatten, kunde inte komma lägligare :)
Senare stötte vi även på Jessica, Carro och hennes syster som vi strosade runt med ett tag, sen dök min bästaste lillkille upp också! Så jag fick lite tid med honom idag med <3

Så vi kan väl säga att dagen har varit bra, kort och gott.

I morgon blir det Ikea med mammsen efter skolan, bilen kommer slå i backen när vi åker hem ;)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0