Nytt kapitel


Idag har ett nytt kapitel börjat i mitt liv.
Liam har börjat hos dagmamma och jag började på kockutbildningen idag :)
Icchay lämnade honom i morse och han fick vara själv i 2 timmar, det hade gick bättre än väntat, han klagade inte ens på att pappa gick. Hade sprungit runt till alla andra barn och sagt "hej hej" och kramats. Sötnos!

För övrigt så kom familjen hem från Gotland idag, de kom över med ett nytt vardagsrumsbord till mig!
Nu längtar jag efter en sväng till Ikea så jag får shoppa loss och börja inreda på allvar :)

Dags att glo lite på beck innan det är läggdags!
/V

Kommentarer
Postat av: I

ja min älskling är verkligen bäst!

2009-08-10 @ 21:58:50
Postat av: Anna

Åh, vad härligt att det gått så bra med dagmamman! Hoppas din kockutbildning också går bra. Du får komma hem hit och laga mat då. ;]

2009-08-11 @ 15:14:37
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0