Skrivet av Icchay 07


Jag gör vad som helst, helt mot min vilja men en klump i halsen. Jag kan inte se längre inte andas jag lever inte. Jag skrev att jag hade allt, mitt hjärta krampar och slår knappt längre, det som tidigare skedde med automatik måste jag nu tänka på, jag måste tänka på och notera varje andetag, varje hjärtslag.

Jag har alltid klarat mig själv, jag har alltid behövt klara mig själv. Jag klarar mig fortfarande, jag lever jag andas även om det ibland kan kännas som jag knappt klarar det. Jag behöver inte någon för att överleva, men jag behöver dig för att kunna leva.

Vi levde vi log vi skrattade, vi sa att tillsammans klarar VI allt. Du vet att jag älskar dig, jag vet att du älskar mig det må hända att det är sant att vi behöver det här. För jag har varit för behövande av dig och för att du har glömt bort hur mycket du behöver mig. Du gör det, tyvärr. Din familj visste om det din mamma bad mig att ta tillbaka dig, och dina vänner. Och det gjorde jag, du grät så du spydde, ditt hjärta krampade ihop. Men jag höll dig jag lovade att alltid ta hand om dig att jag älskade dig. Och det gjorde jag jag höll mitt löfte att alltid hålla dig hårt, hur elak du än var mot mig, så höll jag dig alltid nära mig. Din önskan. Du behövde mig. Jag hoppas att du aldrig glömmer hur starkt du behövde mig vid din sida. Jag har bara lyssnat på dig, du säger att jag är för mycket. Min ängel du bad mig om så mycket. Nu behöver du bara förstå, så du kan be om det igen.

Du vill vara ärlig mot mig, jag vill vara ärlig mot dig. Jag vågar knappt beskriva mina känslor, jag vet inte om jag någonsin ens kommer att tillåta dig att se det här. Jag vill aldrig få dig att lämna mig, få dig att tro att jag behöver dig, för jag vet att det skulle tynga ner dig, Tro mig jag vet, du har hela tiden behövt mig. Sen första gången vi la våra armar runt varandra har det aldrig funnits något annat, ingen annan. Och jag kommer aldrig kunna se på någon annan på något sätt längre. Det är ingen lögn bara något man säger, det är sanningen jag lever med varje dag. Att jag aldrig skulle kunna ha något annat än dig, jag skulle aldrig kunna bilda familj, jag skulle inte kunna uppleva mina drömmar, uppfylla mina mål. Jag skulle leva i en värld av enbart drömmar en värld utan någon verklighet. Dåsig och omtöknad som i ett rus av morfin. Skulle jag se ditt léende, skulle jag se dig! Jag skulle höra hur vi för första gången sa att vi älskar varandra. Jag skulle se oss omgivna av djur mitt i natten i storstadsdjungeln på en gul bänk av trä, där jag för första gången sa att jag var rädd. Rädd för att jag hade fått känslor. där jag för första gången kände att jag var hopplöst kär.

Jag behöver dig inte för att överleva jag behöver dig för att leva. Jag älskar dig försök att inte se ett beroende utan försök att uppskatta min kärlek. Min Eviga Kärlek 
MVH / Joacim Icchay Älskling Pahlman Palm  2007-06-11 @ 23:15:56
Allmänt Permalink


Tiden förändrar allt.

Kommentarer
Postat av: Cara

<3

2009-08-21 @ 11:46:34
URL: http://caraoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0