Well I've never ment to brag..


Jag är knappt 20 år fyllda,ensamstående mamma till min Liam på 15 månader, bor i egen villa och pluggar heltid till kock på köttskolan.

Nej men helt ärligt talat, det är en väldigt egendomlig känsla när man tar sig en tripp till brevlådan och finner en "vi i villa katalog" där, eller när man tar sig ut till gäststugan (numera förrådet) för att ta fram gräsklipparen och klippa gräset - på sin alldeles egna tomt, eller när man tar ur tvätten ur maskinen för att låta den hänga på tork - utomhus.

det känns helt enkelt bara så, vuxet.



Kommentarer
Postat av: sandra

min fina vuxna vicky! idag ska jag komma :) <3

2009-08-27 @ 06:08:50
Postat av: ÅSA

Du är så jävla bra Vicky! Jag har ett IKEA-kort, det trodde jag var vuxet.

2009-08-30 @ 14:06:49
Postat av: Anna

Det är skitbra gjort! :]

2009-09-04 @ 12:49:02
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0