Alla <3's och sånt

God kväll. Sitter för tillfället i soffan här i viptorp tillsammans med min sambo. Vi är alltid lika sociala med varandra, sitter med varsin laptop i knäet och har teven på i bakgrunden. Ibland kan vi till och med få för oss att prata lite med varandra, då via msn förstås ;) haha Helgen har spenderats hos mamma och pappa i hällb, har varit mysigt. Igår var det ju alla <3's dag och min lillebror fyllde 17 år. Så på eftermiddagen var det kalas för honom och 5 andra(!!) i släkten hemma hos oss. Var riktgit mysigt faktiskt. Idag har jag inte gjort så mycket, kom tillbaka till viptorp på eftermiddagen och jag och Liam tog bussen till sveaplan och handlade lite nyttigheter. Nu är det hög tid för sömn, sov endast 3 timmar i natt. Ingen höjadre med andra ord. Men hoppas ni haft en trevlig helg. /V

Kommentarer
Postat av: i

Läs din mail:'(

2009-02-16 @ 08:20:37
Postat av: i

skriv till morre sen:(... älskar er:(

2009-02-16 @ 10:36:04
Postat av: i

Har du inte fått jessicas meddelande :'( eller bryr du dig inte bara :'(. jag behöver dig. är orolig

2009-02-16 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0