Barnledig


Det är ett under att jag ens orkar hålla ögonen öpna för tillfället.
Har sovit 1,5 timma i natt och ca 3 timmar i förrgår natt.

Just nu sitter jag i soffan tillsammans med Angelica och är social, eller inte.
Tycker det är ganska synd om henne faktiskt som tvingas att sitta här med mig.
Eller ja, jag har väl inte bundit fast henne eller så, men ändå.

För första gången på mycket länge så är jag barnledig, Icchay har Liam och de är hemma hos Morre och Annika där han bor för tillfället. Men han ringde nyss och sa att de snart skulle åka hit.
Jag borde SOVA, men jag har typ glömt bort hur man gör.

I morgon ska familjen Palm/Karlsson (dvs jag, min mamma, pappa och bror) åka en sväng till V-ås och shoppa.
Inte för att jag har så överdrivet mycket pengar att spendera, men kul att komma iväg och göra något.
Var på BVC idag och vägde Liam, han väger fortfarande under 8 kg. Men det ökar i alla fall, hela tiden. Sakta men säkert.

Nej men, nu orkar inte mina fingrar knappa på tangenterna längre, de behöver också sömn.
/V - <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0