Det är bra att det går bra

Har nyss kommit hem från akuten..
Fick ont så in i h'lvete i magen hemma hos Malin, kändes som att jag skulle föda barn ungefär,
som att något ville ut.
Mina kära vänner fick mig att ringa rådgivningen och de tyckte att jag skulle komma in.
Strax innan 22 var vi på akuten och tog nummerlapp.
Fick komma in rätt skapligt och ta blodtryck etc, allt såg bra ut.

Efter drygt 2 timmar fick jag träffa gynekologen. En tant.
Tro inte att det inte vart jobbigt för det, hon var skitvidrig..
Vill inte gå in på detaljer, men kan ju säga att jag inte mår sådär prima nu efter besöket.
Usch..
Hur som helst, så såg allt bra ut, fast jag skrek som en stucken gris när hon undersökte mig.
Så fick vända hem igen, utan någon förklaring till min extrema värk.
Kul kul.

Får ta och tacka mina underbara vänner som ställde upp och hjälpte mig med allt, ni är guld värda!
Känner mig bara så skyldig nu på något sätt..

Men men, SOVA
/V


Kommentarer
Postat av: sara

gör inte det! du vet att vi hade suttit med dig dubbelt så länge om de hade behövts!!

2009-02-07 @ 11:55:06
Postat av: I

Jag åker in nu... Jag orkar verkligen inte mer... ha det kul med honom... eller vad du nu håller på med... jag pallar inte mer

2009-02-08 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0