Gräddigt


Liam har börjat vakna betydligt tidigare på mornarna nu, omkr 07-08.
Som en vanlig bebis med andra ord haha.
Förut somnade han alltid mellan 21-22 och sov 12 timmar.
Nu kan han lyckas somna innan 20 om man har tur.
Ganska skönt med tanke på att det blir mera "egentid" på kvällarna då :)
Får väl överleva med kortare sovmornar..

Idag har vi inte gjort någonting alls.
Vaknade, åt frukost, umgicks med mamma, var ute med Liam i vagnen, Liam sov 1,5 timme,
käka lunch hos mormor, leka med Liam, få Liam att sova ytterligare 30 min, leka med Liam,
sitta vid datorn och ja, nu är det hög tid för lillherrn att få mat igen.
Spännande va? ;)


Mamma är iväg hos Marianne som hon är kontaktperson åt, pappa har precis åkt till Kina
och lillebror är förstås i skolan.
Senare ikväll har jag raggat upp Jessica så hon kommer över hit en sväng, hon har nämligen inte sett huset än!
Den rackaren.
Sen får vi väl se om Icchay tänker höra av sig, i sånna fall kommer nog han, hans pappa och farmor & farfar över en snabbis. Men det har vi ju inte sett än som sagt.

Imorgon är tanken att jag ska träffa Jeff, mycket trevligt :)
Annars är inga planer gjorda!


(pappas absoluta favoritdag på hela året ;))

Men, mat till min son var det!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0