Hur blev allt såhär?


Jag blir så trött på mig själv, åter igen.
Trött på att jag känner som jag gör och inte kan släppa det.
"glöm dina känslor för mig"
Hur f*n kan man glömma sina känslor för någon?
Jag har försökt, det är omöjligt.

Och jag blir trött på dig.
På att du inte kan försöka prata med mig om saken,
trött på att du är så j*vla rädd för dina känslor.

Allt är upp och ner och helt käpprätt åt helvete för stunden.
Och jag känner mig helt ensam i det.
Tack för att du ignorerar mig efter allt som hänt.
Men det kanske är det jag också borde testa?
Men just det, så var det ju det här med att glömma sina känslor..
Nej, jag älskar dig, jag är kär i dig.

Jag kan inte släppa dig.

/V -forgive me

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma

gumman låter inge vidare alls hör av dig till mig om det är nåt <3

2009-02-04 @ 20:20:05
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Jessica.

Finns alltid här hjärtat! Din jessica

2009-02-05 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0