It's just, too much


Alltså, mitt liv måste vara något utav de mest komplicerade..
Lite som en dokusåpa fakiskt, händelserikt om inte annat.


Skulle vilja skriva av mig i minsta detalj här men det går ju inte, skulle bli på tok för personligt.
Men jag kan ju skriva av mg lite grann i alla fall..


Som ni säkert har förstått så är inte jag och Icchay tillsammans längre.
Det är slut en gång för alla.
Vi försökte ju en sista gång vid jul, men det varade inte länge..
Jag bryr mig fortfarande om honom något otroligt, men jag vet att vi fungerar bäst isär.
Så man kan väl i stort sätt säga att jag har gått vidare.

Just nu mår Icchay allt annat än bra och det är otroligt jobbigt.
Men nu har det vidagits lite åtgärder, så jag hoppas att han börjar må bättre snart och få ordning på allt.
Det vore det bästa för alla, både hans, min och Liams skull..

Sen det tog slut mellan oss så har det hänt lite grejer.
Man kan väl säga att jag träffat "nån".
Någon jag börjat tycka om mycket.
Och någon som tyckt om mig mycket tillbaka.
Nu är bara problemet att denna person tror att jag kommer såra honom,
och att jag inte känner lika mycket som han känner för mig.
Det kanske är sant, han kanske känner mera.
Men jag känner verkligen mycket jag med, betyder inte det något?
Jag blir galen på situationen.
Vet inte vad jag ska göra..
Ska man ge upp allting bara för att man är rädd?
Låter så meningslöst..
Dumt och bara förstå innebörden av att jag verkligen tycker om dig med!
Och att du får mig att må så otroligt bra.
FJANT! <3


Just nu är jag och Liam och hälsar på mamma och pappa i hällby.
Kände att jag behövde lite miljöombyte..
Har börjat få den här jobbiga känslan i magen igen av att vara i vägen, och att inte höra hemma någonstans.
Jag vill bara ha ett hem för mig och min son, ett eget.
Där jag slipper tänka och bara kan vara.
Men det verkar som att det aldrig kommer att bli klart, så det är väl bara att ta kontakt med soc eller något..
Jag har verkligen tröttnat på hur mitt liv ser ut just nu.
Det känns som att allt faller samman framför ögonen på mig, och jag kan bara se på.
Just idag känns det så i alla fall, kanske känns bättre i morgon igen.

Nej, dags att sluta hänga läpp? Ska ta och ha lite kvalitétstid med min son istället, han är bäst.

Hoppas ni mår bätte än vad jag gör.

/V - J<3 snälla?..


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj här gick det undan.....



skaffa ett jobb och egen lägenhet? din son är väl inte så liten längre, dagisdags snart? DU bestämmer själv över DITT liv, kom ihåg det!!

2009-02-23 @ 21:42:32
Postat av: en sån där "ung mamma"

Ja för att skaffa ett jobb är ju verkligen jättelätt these days! Har du settat instängd i en grotta de senaste året eller?

2009-02-23 @ 23:55:41
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0