One week


Imorgon har det gått en vecka sen jag blev sjuk.
Kände mig jättepigg igår, men icke, Idag känner jag mg hängig igen..
Så drygt!

Hur som haver, har i alla fall lyckats ta mig ut idag.
Jag och Jessica tog våra små och traskade till sveaplan för att handla lite.
Jag tog bussen hem och Jessica gick, duktig som hon är.
Vid 17 så kom Roy över på middag.
Jag och Jessica lagade kyckling ch potatisgratäng, mumma!
Oturligt nog så var han tvungen att åka till jobbet efter vi käkat eftersom maten drog ut på tiden.
Så jag och Jessica har en liter chokladpudding att trycka i oss själva.. ;) hehe
Nån som vill komma och smaka kanske?

Imorgon ska Malin firas och det ska bli trevligt!.
Annars har vi väl inga planer för helgen än så länge,
känner för att hitta på något men vet inte vad så hör av er om ni har nått förslag!

Vi hörs :)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0