Söndag


God kväll.

Nu har det gått ytterligare en vecka. Är det bara jag som tycker att tiden går fort?
Ganska skönt, det betyder att det snart är mars.
Och om det är mars snart betyder det att det snart är april, och snart vår.
VÄRME.
Ge mig sol och värme nu!
Blev alldeles lycklig idag när solen tittade fram en snabbis, känns som man inte sett den på hur länge som helst.

Hur har dagen varit i övrigt?
Den började tyvärr ganska illa, vill inte tala om varför.
Men vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig hur som helst.
Jag lämnar dig aldrig.

På eftermiddagen tittade Sandra förbi, har inte träffat henne sen i december så vart jätteglad!
Har bara tagit det lugnt här i lägenheten och trösat min lilla kille som inte haft världens bästa dag.
Nu sover han äntligen (peppar peppar).
Gick en sväng till konsum framåt eftermiddagen och inhandlade lite nyttigheter, som cola till exempel ;)
Efter det tog Sandra bussen hem.
När  jag pustandes och stönandes kommer upp för den hemskt branta och nu även isiga viptorps backen och tillbaka in i lägenheten möts jag med maten färdigdukad och klar.
Jag måste ha världens bästa sambo!
Hade lagat jättegod kyckling och potatis med fetaost sallad. MUMMA!

Imorgon ska jag luncha med min kära vän och kusin Jessica på stan.
Efter det ska vi ta oss hem till Sandra och jag ska få se hennes nya lägenhet.
Ska bli jättemysigt!



För övrigt så funderar jag på att sockna snart jag med.
Har börjat sitta uppe på tok för länge om nätterna...

Puss och Kram
/V
- thank you<3

Kommentarer
Postat av: I

suck suck suck och åter igen suck..... tror jag vet vem det sista var riktat åt... Thank you själv tänkte bara höra av mig på det ända sättet jag hade en 5 minuters möjlighet att göra just nu... Och skriva att jag lever så jag antar att du har pratat om skiten med honom... därför vill jag bara be dig dra helt åt helvete om nu så är fallet... tack<3...

2009-02-08 @ 22:50:15
Postat av: Jessica kär vän o kusin

Ska bli mys i morgon. Saknat dig! <3

2009-02-08 @ 23:24:24
Postat av: Jessipessi

LA BLOG IS OPEN



Ja, jag vet, jag är nog världens bästa sambo.. efter dig då alltså haha



Nu ska jag nog också vara duktig att sovaaa



puss puss

2009-02-09 @ 00:01:26
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/
Postat av: I

kunde komma in nu en stund igen... saknar er sjukt mycket det finns inte mycket att göra här jag kommer till er när allt är bättre tänk på vad jag skrev tidigare ..... jag älskar ju faktiskt dig...

2009-02-09 @ 07:26:20
Postat av: I

jag sover inte mycket här ... saknar er hela tiden fakitskt:/

2009-02-09 @ 13:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0