Suck my


Blogg.se suger. Så att ni alla vet.
Kanske märkte att det förra inlägget blev lite annorlunda?
Ja ja hur som helst.

Idag är det tisdag den 17 februari, alltså den 18 imorgon.
Vad innebär då detta?
Jo min käraste lilla kille blir hela NIO MÅNADER!
Det är verkligen sjukt hur fort tiden går.
Han är ingen liten hjälplös bebis längre, han är en liten busig kille!
Busig är nämligen bara förnamnet.
Han tar sig överallt, kryper in överallt, når allt.
Ja inte är han dum min son inte.

Igår åkte min käraste sambo iväg till småland och Fabiáns faster.
Lämnade mig ensam en hel vecka!
Under dagen igår tog jag och skrutten min det lugnt och Angelica kom över en snabbis.
Borde träffa henne oftare när vi bor så nära varandra nu.
Framåt kvällen fick jag sällskap av Jeff, trevligt det med :)

Idag ska vi ner på stan, ska följa med Icchay till soc och arbetsförmedlingen och lite så.
Han har nämligen inget legg längre, så jag måste intyga att han är den han säger att han är hehe.
Sen kaanske jag skulle träffa Sandra också? Skulle ju knappast bli förvånad om det inte blev nått.
Men hoppet är det sista som överger en sägs det.

Nej, man kanske skulle ta och ta tag i disken från igår?
Guud vad roligt :)

Vi hörs.
/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0