Thank god it's friday


Och så var det fredag igen då mitt herrskap.

Liam ligger och sussar i sängen (efter en timmas! snuttande).
Jag tror att jag kommer behöva amma min son för alltid..
Jessica är duktig och är nere och tränar på sitt gym.
Själv tänkte jag också passa på att vara lite duktig och utnyttja tvätt-tiden som Jessica bokat åt oss idag.
Men upptäcker att nyckeln har hon med sig!
Så det sket sig ganska markant haha.

SItter nu istället i soffan, framför msn, och äter bottenskrapet från gårdagens chipspåse.
Illa.

När Liam vaknar ska jag fixa lunch åt oss båda och ta tag i berget med disk från igår.
Det kommer bli superkul!
Ikväll bär det av nerför backen och hem till Malin, som sagt.
Ska bli mysigt att träffa mina gamla kjula tjejer :D


(Liam med sin faster Tindra :))

Men trevlig helg på er allesammans!
/V
- thank you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0