Yesterdaaay


Hejsan.

Inget blogginlägg igår, sry.

Dagen var inget vidare, började med att jag fick tillbaka något jag inte haft på 1,5 år,
något jag absolut INTE saknat!
Så det sög ju lite grann.

Följde med Jessica ner på stan och hon träffade lite kompisar,
gick till bowlinghallen och spelade bowling, men jag ville inte vara med.
Så jag och smågrabbarna satt och kollade och hejade på istället, mysigt det med!

Jag åkte hem tidigare till lägenheten, hade inget sörre lust att stanna någon längre stund.
När Jessica kom hem beställde vi hem pizza och kebab, GOTT!

Satt uppe till sent som vanligt, måste sluta med det! Är ju stendöd när Liam vaknar på morgonen.

Idag måste jag tvätta, då alla mina byxor lyckats bli nerpissade, nersmetade med choklad, gröt och dylikt.
Annars finns det väl inga speciella planer, ja förutom att det måste städas.
Trevligt trevligt, komma och hjälpa till?


(färga brunt igen? vad tycks?)


/V

Allt jag vill är att du ska må bra. Men jag vill också få må bra, är det för mycket begärt?
Aldrig ska jag sluta älska dig..


Kommentarer
Postat av: i

du förtjänar alltid att må bra :(... jag saknar dig...

2009-02-12 @ 15:16:31
Postat av: Anonym

Jättefin brun färg på bilden

2009-02-12 @ 21:02:39
Postat av: Malin

Jag kan hjälpa till att städa ;) synd bara att jag måste packa och städa själv här hemma innan jag åker :( :P

2009-02-12 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0