Då har man flyttat igen!


Tjolahopp.

Igår tog Liam och jag vårat pick och pack och flyttade in hos Jessica och Fabian i viptorp.
Tillbaks där vi började med andra ord!
Det känns bra att bo här, kändes som att jag var mest ivägen hemma hos mor och far.
Så tills vidare stannar vi här och sedan får vi se när huset vårat blir klart, så att vi någon gång kan få ett eget ställe.

Idag släpade vi oss motvilligt upp vid 7, killarna brukar vanligtvis sova betydligt längre.
Jessica var tvungen att vara vid lassarettet vid 8.30. Så vi traskade dit.
Träffade mor min efteråt och tog en fika.
Har varit i hällby och hämtat lite mera av Liams och mina grejer, och sedan varit och käkat på MAX.

Just nu ligger alla och sussar, Liam, Fabian och Jessica.

Och jag ska ta mig i kragen och sortera lite tvätt!

Ha det finnemang.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0