Han lever..


Icchay hörde av sig för ca en timma sedan.
Han vaknade upp på lassaretet imorse, och mindes knappt någonting.
5 killar hade kommit bakom honom och sedan vart det kolsvart.
Han blev rånad och misshandlad och lämnad kvar på marken, någon hittade honom och ringde efter ambulans.
Mobilen hade han i fickan och den är av på mitten.

Han är hur som helst på väg hit nu.
Jag är glad att han lever.

Jag hoppas att det kändes bra att misshandla och råna någon man inte känner bara för nöjes skull, på nyårsafton.
Vara 5 stycken och gå på 1.
En som är på väg hem till sin familj, sin flickvän och sin lilla son på 7 månader som firar sin första nyårsafton.
Jag hoppas för eran skull att det var värt 600 spänn.

Åt helvete med Eskilstuna och alla äckliga människor här.
Må fan ta er.

/V

Kommentarer
Postat av: Ida

vad skönt att det gick så bra som det gjorde allafall =)

2009-01-01 @ 19:12:23
Postat av: Evelina

Usch vad hemskt! Det finns verkligen idioter till allt. Hoppas att det inte var allt för allvarliga skador han fick! Inte en så bra start på ett nytt år :(.

Ha en god fortsättning i alla fall!

2009-01-01 @ 19:40:42
URL: http://robinsevelina.blogg.se/
Postat av: jenniefer

men gud vad hemskt :( vad bra att han lever ialla fall! fy fan :/

2009-01-01 @ 19:46:16
Postat av: Jonna

vilka jävla idioter. Fy fan, tårarna bara sprutar. Åh, jag blir så inihelvetesjävlaskitarg!

Hoppas allt är bra med er, med dig, och med Icchay. <3

2009-01-01 @ 23:36:28
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Jessica

GUUUUD, jag blir så orolig. hur mår han, är allt bra?

HÖR AV DIG TILL MIG SÅ FORT DU KAN!!!!!<3

2009-01-03 @ 15:09:02
Postat av: Mimmi

hej. gud vad hämskt.. jag antar att det inte går att ringa honom men du kan väll be honom ringa mig..

hoppas allt är bra med er annars.

puss

2009-01-05 @ 07:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0