Igår & idag


Hejsan hoppsan.

Igår åkte mormor in till akuten, hon hade börjat svamla osammanhängande så mamma ringde efter ambulans.
De fick sitta på akuten mellan 15.30-02.00- helt jävla sjukt!
Tack och lov så var det ingen större fara med henne. Hon har diabetes och hennes blodsocker var tydligen jättelågt.
Men nu är hon bra igen!

Igår var Jessica och jag och handlade på Willys, Angelica var snäll och erbjöd skjuts.
Blev ett kalas på 1600 kr, så nu har vi fullt i kyl och frys! Underbart.
På tal om pengar, får min föräldrapenning den 27 varje månad, idag är det den 28:onde och jag har fortfarande inte fått den. Har 71 spänn på kontot. Känns ju alldeles fantastiskt.

Icchay kom över sent igår kväll och stannade tills idag. Var mycket trevligt.
Han följde med på babysimmet, sista gången. Så det var jättemysigt.
Efteråt tog vi oss ner på stan och mötte upp Jessica, käkade på donken och strosade runt på stan.
Jessica och jag passade på och sola medan Icchay agerade barnvakt, ljuvligt.
Nu ser jag ut som en kräfta i fejjan, haha.

Imorgon måste jag ner på stan och köpa present till fru Lilja som fyller år på söndag.
23 hela år, vilken liten tant! ;)
På lördag blir det partaj här för damen och en sväng på lotus efteråt, ska bli svinkul!
Är ju inte varje dag man får lite egentid och hitta på något kul.

Nu ligger lillkillen min och sussar i min säng, hoppas han kommer somna inatt bara..

Nej, kvällsmat kanske?
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0