Jag vill spy på den här äckliga stan


Fortfarande på botten.
Kan nya året börja sämre undrar jag?

Icchay misshandlad och rånad på nyårsafton.
Kort därpå blev min älskade kusin och vän Jessica drogad på Raw och fick ligga på sjukhus och få hjärtmassage,
benen ville inte bära.
Idag gott folk, har min älskade Icchay åkt ambulans till lassarettet för ett epilepsianfall.
Icchay fick epilepsi när han slog i bakhuvudet som liten, har varit anfallsfri i många år tills nu,
nu när han blev misshandlad och fick ett nytt slag i bakhuvudet.
Adjöss med körkort och hela faderuttan för honom.

FYFAN för denna stad.
FYFAN för alla idioter som bor i den.

Vem fan misshandlar någon bara 'därför att' på nyårsafton?
Vem fan slänger droger i någons dricka bara 'därför att' på krogen?

Jo kära vänner, det gör folk i äckliga eskilstuna.
Folk här tycks vara helt åt skogen jävla hjärndöda.

Snälla ta mig härifrån.
/V

Kommentarer
Postat av: Therese

Alltså va hemskt =( hoppas att han mår bra trots allt som har hänt. Du får hälsa en massa från mig. Puss

2009-01-07 @ 17:33:31
Postat av: Anonym

sånna saker händer i alla städer, i hela världen, inte bara i eskilstuna går nog inte att komma undan.

2009-01-07 @ 17:39:41
Postat av: Maliiin

stackars er!!!

Så fort studenten är klar flyttar jag - orkar itne med den här staden längre :(

tänker på dig gumms <3

2009-01-08 @ 10:09:22
URL: http://photobymalin.blogg.se/
Postat av: Icchay

du måste ändra att jag fick ett anfall för det blev aldrig något anfall så jag kan visst ta körkort etc. älsk

2009-01-11 @ 23:02:39
Postat av: Anonym

du måste ändra att jag fick ett anfall för det blev aldrig något anfall så jag kan visst ta körkort etc. älsk

2009-01-11 @ 23:03:06
Postat av: Jessica, Din jessica!

jadu sötis, vet inte hur någon kan vara så störd i huvudet. Att slå ner någon eller droga någon.

att nästan döda någon pga att dom tycker det är roligt. så jävla sjukt. liksom vad hade hänt om jag kommit hem och pulsen sjönk då? jo, DEAD!

HATAR den här staden. SKA fan flytta till USA. är du på? älskar dig mitt hjärta<3

2009-01-13 @ 01:14:35
Postat av: Icchay

älskade Icchay du är ju lite underbar du också=)<3

2009-01-13 @ 16:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0