Mor och far


Nu sitter jag hemma hos mor och far min i hällby.
De är äntligen klara med flytten kjula-hällby, så ikväll har det firats med champagne och god mat!
Farfar och farmor som har varit till stor hjälp var också med och firade :)

Liam har jag lyckats natta i mammas och pappas säng, så nu sover han så sött med en mur av kuddar runt sig.
Får se om han vill somna om när jag ska bära ner honom till vårat rum!
Där det för övrigt kommer bli omöjligt att somna.
Det spökar, så in i h'lvete. Kalla mig gärna löjlig men det gör verkligen det!
Senast vi sov där lät det som att någon kastade grus på golvet typ var femte minut.
Dessutom var det "något/någon" som bankade två gånger i golvet varje gång jag bankade i väggen.
Läskigt som faan..

Imorgon är det äntligen lördag!
Och jag kommer vara barnledig. Kan behövas när man är "ensamstående" och aldrig har någon tid för sig själv.
Så det ska bli grymt skönt.
Kommer förvisso inte kunna slita tankarna från lillbusen ens för en sekund men det löser sig väl med lite alkohol!

Nej, nu ville visst pappa krypa till kojs så, bära ner Liam var det..

Trevlig helg.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0