Segdegar


Idag har jag, min sambo och våra små skruttisar bara segat hela långa dagen.
Sönt det med ibland!
Skulle ha träffat Sandra också, men hon var också lite seg idag så det blidde inte av,
kanske kommer hon förbi senare. Det visar sig!

Jag och Jessica måste hur som helst åka/gå och handla någonstans. Måste införskaffa mat till våra grabbar, vad annars liksom? haha.

Imorgon ska Liam på BOEL-test på bvc, det innebär att man kollar barnets kontakt, hösel, syn etc.
Kommer nog gå finnemang.

Ni kanske är nyfikna på vad min lilla kille har gjort för framsteg den senaste tiden föresten?:

Han kan sitta själv (sätter sig upp själv)
Han kan krypa (började i miten av november!)
Han kan stå upp och hålla i sig (ställer sig upp i själsängen)
Han kan klappa händerna
Han kan säga mam-a och pap-a
Dessutom har han fått två små tänder!

Det ni! Min kille är så duktig och börjar bli så stor!

Nu är det dags för blöjbyte.
/V

Kommentarer
Postat av: stina

Gud! Måste ju träffa er snart juuuu, alldeles förlängesen sist! puss puss

2009-01-15 @ 23:05:22
URL: http://stajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0