Senaste


Taskigt med inlägg vare här!

Dagen har spederats hemma i lägenheten, bara tagit det lugnt.
Angelica har varit här större delen av dagen också, himla trevligt måste jag säga!
Framåt kvällen traskade jag och Jessica ner till sveaplan för att inhandla lite mat till grabbarna, skönt med en lång promenad! Blidde en kebabtallrik och en kebabpizza på vägen hem sen för att kompensera upp det vi förbrände. Hehe.

Igår var vi på babysim och Angelica hängde med, näst sista gången. Lite trist måste jag säga, så otroligt mysigt att plaska omkring i vattnet med Liam och se hur kul han tycker att det är. Överväger att anmäla oss tilll fortsättningskursen, men vi får se om ekonomin pallar.
Var även nere på stan en snabbis och käkade lunch på åhléns, träffade Jessica F också, alltid trevligt :)
Icchay tog sig över en snabbis på eftermiddagen, men var tvungen att ta tåget tillbaka efter några timmar..

Imorgon ska jag och Jessica ner och träna, har nog inte tränat sen typ 07? haha, kommer gå finnemang!
Efter det är vi bjudna på lunch hos Jessicas kompis Veronica, ska bli trevligt.
Sen får vi se vad som händer resten av kvällen/helgen.

Nej, har gått och lagt mig på tok för sent de senaste dagarna, måste bli ändring på det!
Ha det fin fint.

God natt
/V

Kommentarer
Postat av: "jessica F"

jag vill inte heta jessica F. Låter som någon andrahands person. Bättre med typ bara J i så fall. Ps. Det jag egentligen ville säga i den här kommentaren var att jag saknar dig kusin. And thats the fucking it ;) <3 miss you like hell

2009-02-01 @ 01:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0