Sjuklingar


Imorse vaknade Liam vid 04.30 och gallskrek. Inget fungerade, skrek skrek och skrek.
Våran lilla älskling har för första gången(!) blivit sjuk.
Massa feber och alldeles snorig, lillsnutten.
Dessutom är både jag och Icchay lite småförkylda.
Så dagen har spenderats hemma framför teven, mysigt det med!
Har kollat på "PS: I love you" grymt bra film!

Nu sitter vi här, jag, Icchay, Liam och Wille och är allihopa extremt uttråkade.
Åtminstone William, han kan inte sluta påpeka det.

Jag har funderat på att ta kontakt med soc och försöka få en lägenhet innan borsökna blir klart.
Jag blir galen av att bo såhär och leva på mina föräldrar.
Jag vill komma igång med mitt liv, min familjs liv!



Hold on, hold on, be strong.

/V

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman! Jag skulle jätte gärna vilja fotografera dig och liam! Kasnke hela familjen också? :)

2009-01-04 @ 00:04:37
URL: http://photobymalin.blogg.se/
Postat av: älsk

jag saknar er faktiskt=( och jag älskar er mest av allt

2009-01-06 @ 13:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0