Sunday


Måste börja med att skriva ett STORT GRATTIS till Theres och Nicklas som fick sin lilla dotter igår morse, Emilia!
Så kul att hon äntligen kommit ut :)
Önskar er all lycka!


Idag har det inte hänt så väldans mycket.
Liam vaknade inte förns efter 10(!) imorse. Himla skönt tyckte jag!
Segade fram till eftermiddagen, då jag och Liam tog oss iväg till mamma och pappa i hällby.
De blev jätteglada att se oss (eller rättare sagt se Liam;)) De har ju blivit så vana med att se sitt älskade lilla barnbarn varje dag, så de tycker att det är så tomt  utan honom!
Och det kan man ju verkligen förstå. Mitt lilla charmtroll.



Nu ligger han och sover nere i vagnen. Och jag ska väl göra mig iordning och försöka sova jag med.
Har som sagt lagt mig lite väl sent den senaste tiden.

Imorgon kanke jag och Liam ska hälsa på Icchay i Mariefred, har ju inte varit där och sett lägenheten än!
Men vi får se hur det blir.
Ska ju träffa min Sandris också :) Som jag saknat henne!

Nej, krypa til kojs var det!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0