Helgen hos familjen Lilja/Palm


God kväll käraste läsare.

Ni kanske tyckte att det senaste inlägget lät lite skumt, guess why, det var min käraste sambo som skrev det :)
Himla fint tyckte iaf jag! haha

I helgen har Icchay varit på besök hos familjen Lilja/Palm, det har varit trevligt.
I lördags var jag hemma hos Stina på hennes pappas 50 års fest. Trevligt att träffa henne, var längesen.
Igår var vi hemma allihopa och myste framför teven, åt gott och moffade massa onyttigheter.
Dessutom så gick jag och Jessica till ö&b (eller ja, till årby och sen bussen därifrån) ganska så duktigt måste jag säga!

Idag bar det iväg till södertälje för Icchays del igen, eftersom han jobbar imorgon. 
Jessica har varit duktig och tränat, medan jag och Liam har inhandlat lite nödvändigt.
Shampoo, trosor, strumpor åt lillherrn och smink.

Nu sitter jag och Jessica framför teven och slappar, Liam sover och Fabián har precis vaknat och ligger och är skitarg.
Imorgon ska jag ringa till mvc och försöka få en tid där, har haft förbaskat ont i magen sen jag fick Liam. Tror att det kanske kan vara något som inte står riktigt rätt till med livmodern (hoppas det inte är så!).

Nej, Liam har sovit så snällt länge nu så jag måste gå in och se så att allt står rätt till, hönsig som jag är..

Hörs när vi hörs!
/V


Miss you like crazy... :'(

Kommentarer
Postat av: Jessica 2

hör av dig om du har tid att ses någon dag! =)

2009-01-20 @ 11:36:10
Postat av: icc

kul det där sista..... tror jag rätt? jag tänkte bara gå in här och kommentera att jag älskar dig och saknar dig..... jag ångrade mig nu... jag förstår inte ens varför jag skriver

2009-01-20 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0