En dag i vippan


Idag har vi sovit bort halva dagen vilket har fungerat fin fint vilket som då vi varit väldigt trötta både jag & Liam. Inte mycket sovande inatt för någon av oss.. Liam & Fabián hade fått tillåtelse att ta hem några vänner. Några stycken var ok sa vi. Jag & Jessica tog oss då fritiden till att springa några rundor i området eftersom vi är ett par riktiga hurtbullar. När vi kom tillbaka så upptäckte vi att hela lägenheten var full av små krypande bebisar. Men det var inte det värsta.. Bebisarna var alla hungriga och ingen hade fått en ny blöja på väldigt länge. Så det har varit en tuff natt för oss alla. Vid 5 imorse begav sig bebisarna hem igen och både jag & Jessica vet att vi aldrig i framtiden ska lämna våra pojkar ensamma hemma. Det blir nog barnvakt tills de blir 35, för innan dess så vågar vi inte låta dem flytta hemifrån nämligen.



Idag ska jag hem till Stina som har 15 liter chili con carne att bjuda på. Så jag har inte ätit på hela dagen för att orka allt. Det känns tufft, men någon måste göra det. I övrigt bortsett från chilin med kött så ska det bli väldigt trevligt att få träffa Stina igen, det var ett bra tag sen sist. Så jag får hoppas på att Jessica & Fabián klarar sig utan oss ikväll. Jag vet att Fabián gör det.. Men Jessica är en annan femma. Sist ringde hon hela natten och bara var allmänt hysterisk. Men så är det. Kan inte vara lätt att vara brunett liksom. Men det kan jag förstå, vem skulle inte tycka att det var jobbigt att vara utan mig? Säger du att du klarar dig så vet vi båda att du ljuger ;-)

Annars idag har vi ätit mat, godis & druckit vårat dagliga intag av coca cola. För mycket blod i cola omloppet. Igår tog vi en tur till Willys efter att vi lämnat Icchay på stan som skulle iväg för att jobba. Det är mysigt när han kommer hit och spenderar lite tid med våran son.



Annars så händer inte mycket hemma hos familjen Lilja & familjen Palm. Ni är välkommna hit om ni vill hälsa på. Alltid trevligt med besök. Så tveka inte att ringa..

Besök gärna min sambos blogg så ni vet vad det är för en tok jag bor med innan ni vågar er hit


Det var nog allt for now.


Puss & kram skumbanan


/V

Kommentarer
Postat av: gudmor

Cool tröja ;) = från mig!

2009-01-20 @ 11:35:14
Postat av: Amanda

naaw.. söt unge!

2009-01-20 @ 11:42:03
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0