And you can't fight the tears that ain't coming..


Sitter här och är helt övertrött.
Borde gå och lägga mig, men det känns alldeles för ansträngande att gå hela långa vägen till toan, tvätta bort sminket, pissa, och borsta tänderna.
Därför sitter jag fast här.
Känner mig aningens irriterad också om jag ska vara ärlig, irriterad på att du aldrig kan vara ärlig mot mig.
Irriterad på att du tror att du kan säga vad som helst till mig och tro att du kommer undan med det.
Jag fattar vad du håller på med. Jag fattar varför.
Men ingenting kommer förändras pga av det, bara så att du vet..

Nej usch och fy.


Dagen idag då?

Jo, blidde ingen träning. Insåg att det kanske inte är så bra när man har haft svinont i magen i 8 mån..
Kanske ska ta och kolla upp det innan man börjar träna.
Har därför en tid hos läkare den 3 feb. Hoppas de hittar felet.
Har istället varit nere på stan, träffat min käraste Stina, ätit på corner, handlat kuddar på rean på åhléns, handat kläder på rean på gina, träffat malin och mickis på bussen, bjudit med malin hem hit, färgat håret på malin, bjudit över mamma och pappa på mat, moffat chips med jessica i soffan. 

Ja, borde verkligen försöka sova nu. Men vill inte gå och lägga mig heller av anledningen att jag inte orkar bli ensam med mina tankar. Jag orkar inte ligga och grubbla längre, jag orkar inte bry mig. Orkar inte tänka.
Jag vill bara att allt ska vara bra, för alla. Jag vill inte vara allas j'vla poblem.
Jag hatar hur jag mår känslomässigt just nu. Och det värsta är att det inte finns något jag kan göra åt saken.
Bara vänta. Vänta och se vad som händer med allt.

Fan ta mig. Som sagt.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0