En mor & dotter dag i Visby


Min dag har varit helt perfekt.

Jag och mamma åkte in till Visby i förmiddags, och Liam stannade hemma med sin morfar :)
Vi har shoppat så att armarna inte orkade bära mera, allt på rean såklart!
Känner mig mycket nöjd med dagens kap, lägger upp lite bilder längre ner.

Nu sitter jag i soffan med pappa och är alldeles slut, men glad ändå.
En sån här dag behövdes verkligen!
Omkring klockan 02 i natt kommer farmor, farfar och William.
Då lär Liam bli nöjd när han vaknar, tjatar jämt och ständigt om sin "moboj" :)

Dagens (och lite gårdagens) köp:

   

   

   

1. Jacka & byxor till Liam. Cubus 130-
2. Fleecetröja, pjyamas och kortärmad skjorta. Kappahl 150-
3. 2 tröjor åt mig. Cubus 170-
4. Smycken (inte alla) 40-
5. Trosor. Lindex 19.50-
6. Byxa, linne och strumpor. Name it 120-
7. Skylt och ljuslyktor till Liams rum. Presentshop 90-
8. Böcker åt Liam. 50-
9. Glasburk, blå oljelykta och ströja. Second hand 32-

Inte illa pinkat om jag får säga det själv!


Annars då?
Jag mår bra, livet är en berg och dalbana men man lär sig allt mer att fokusera på det som är bra istället för det som är dåligt. Jag kan väl helt enkelt säga att jag tränar på att tänka positivt och leva i nuet.
Och det går framåt!

carpe diem.
/V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0