Ensam i mörkret bland ljusen


Skulle ha haft sällskap i kväll av en viss person, nämner inget namn..
Köpte hem för att göra tacopaj, och lite annat smaskigt.
Nattade Liam och satte igång, fick efter en stund veta att jag visst skulle bli själv ändå.
Så nu sitter jag här, ensam i mitt (stora) hus med massa ljus tända, det är ganska mysigt trots allt.
Jag behöver träna bort min rädsla för mörker så just nu sitter jag och intalar mig själv att alla konstiga ljud faktiskt har logiska förklaringar, för visst är det så?
Kommer bli första natten jag sover här själv så wish me luck!



Nu ska jag se på i am sam, inte sett den!

Trevlig helg.
/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan fortfarande vara lite rädd för att vara ensam i mörkret, och jag fyller 27 i år. ;]

Men det är bara att upprepa att sånt som hörs är fullständigt naturligt.

2009-08-11 @ 15:20:37
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0