Någon borde ge mig en spark i arslet


Tänkt att det alltid ska vara såhär. Jag kan inte gå och lägga mig i tid, trots att min son vaknar 06..
Nu är det becksvart och jag insåg just att jag glömt låsa ytterdörren.. Sceary..
Annars har min mörkerrädsla varit under kontroll ikväll.
Har inte sett klart på i am sam än, men gud vilken bra film!

I morgon ska Liam vara med sin pappa och jag ska jobba, här hemma.
Måla, klippa gräs, sätta upp brevlåda, städa, damsuga och eventuellt tigga skjuts till IKEA.
Är det någon läsare som känner sig sugen att ge mig en fet summa pengar (mindre summa fungerar också) så är jag enormt intresserad! Bara att höra av sig!
Har nämligen en oändlig inköpslista på diverse prylar..

Nu ska jag dra min feta röv ur soffan och göra mig iordning för sängen. (yeah right)

God natt mina få, men kära läsare.
/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vycki!! :) Vill du hitta på något någon dag :)?

2009-08-03 @ 13:09:39
URL: http://mollyett.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, den filmen är så grymt bra! Får knotterhud bara jag tänker på den. Sean Penn och Dakota Fanning är suveräna!

2009-08-11 @ 15:19:24
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0