En fredagkväll i sin ensamet


God kväll alla trogna soffsittare!

Här sitter jag, uttråkad till max och tycker synd om mig själv.
Alldeles ensam på en fredagkväll, Liam sover som ni antagligen förstår, och min tv har pajat!
Så här är det tyst som i graven, bara lite fulla grannar och fjortisar som låter utanför fönstret titt som tätt.
Mysigt va?

Har åtminstone haft en relativt mysig dag.
Eller, man kan väl säga att den började käpprätt åt helvete..
Människor med dåligt morgonhumör är inte att leka med..
Och, besvikelse x 10 är  väl det jag fått uppleva under dagen som gått.
Förstår inte att det ska vara så svårt att bete sig?
Tänk på någon annan än dig själv någon gång!



Hur som helst, mötte upp Angelica och Albin på stan och blev på lite bättre humör.
Strosade runt ett bra tag och hade det trevligt.
Vid 6-tiden tog jag bussen hem till mig och la Liam som var jättetrött.

Och ja, nu sitter jag här och är allmänt depp.
Beställde en kebabtallrik i hopp om att försöka muntra upp mig själv, det fungerade tills det att kebaben var slut..

Nej men, försöka laga teven typ?
Ryck upp mig någon!!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0