Förrgår, igår & idag


God kväll.

Helgen var lyckad, hade det trevligt på Stinas student trots att vi inte kunde stanna så länge.
Och maten dem bjöd på - ljuvlig!
William och hans band elevator abuse, var jätteduktiga och hade rätt bra med folk i publiken!
Efteråt strosade jag omkring lite med mamma och pappa, till rotoffs och radermarschersmedjorna (stavas?)
och drack lite och hade det trevligt!
Var jättetrött så åkte hem innan klockan 21, alldeles ensam eftersom Icchay trots allt tog Liam!

Sov ut till 12 på söndagen, så grymt skönt.
Sen kom mamma och hämtade upp mig med Liam i bilen (Icchay och pappa var nämligen i borsökna och jobbade)
Så vi köpte med pizza och kebab och åkte dit!
Nu har golvet börjat läggas, och det blir så fint!
Längtar så mycket!


(bilden är inte från borsökna, men vitt och lantligt blir köket!)

Idag har jag umgåtts med min Sandra och det har varit jättemysigt :)
Icchay har varit med, och vi har strosat runt, hämtat ut recept, ätit och pratat skit.
Satt oss i linbaneparken i nyfors så Liam fick leka lite på gräset/sanden också, mys!
Sen skulle Icchay kolla på en lägenhet i nyfors, så vi gick dit.
Var en stor 2:a på bottenvåningen (sommarogatan) men den var ingen höjdare, luktade apa där inne och det var insyn i precis alla rum. Så nu återstår det 2 andra lägenheter att kolla på!
De är på 1 & 2:a våningen, så ingen insyn där iaf.

Nu på kvällen var Icchay snäll och lagade got mat till oss.Blev spagetti med kyckling och broccolisås, jättelyckat!

Imorgon får vi se vad dagen erbjuder, sen på eftermiddagen/kvällen kommer Sandra A över och vi ska laga gott och hon ska fira Liam i efterskott :) Längtar!

Over and out.
/V

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, imorgon kommer jag :) Ska bli riktigt mysigt att ses! PUSS

2009-06-08 @ 23:59:42
URL: http://sandrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0