Min onsdag



Imorse kom Sandra hit vid klockan 10, strax efter 11 kom Icchay och hämtade Liam.
Sen tog vi bilen till Ica stenby, pantade och köpte med oss lunch för att åka till borsökna!
Slöade oss lite där och röjde sedan lite i köket innan det var dags att dra vidare igen.
Till Sandras mamma (som dock inte var hemma) i broby.
Och jag säger bara: nostalgi!
Senast jag var där var sommaren 07, så det är snart 2 år sen..
Så mycket minnen! Så mysigt!




Vi spelade memory och lagade lövbiff med pommes.
Helt perfekt.
Senare fick jag skjuts till hällby och fick se Icchays "tillfälliga" lägenhet där, fick självklart träffa min lilla älskling en stund också! Och duktig som jag var så började jag gensat röja ordentligt i lägenheten som var ingrodd i skit..
Sopade, dammade, damsög, skurade, diskade, vädrade samt gjorde rent en mycket skitig toalett...
Duktigt va?
Mamma kom förbi och jag följde med hem till henne och pappa efteråt.
För att sedan kasta mig ut på vägarna och övningsköra!
Wihoo, vad kul det börjar bli! Körde hela vägen hem till vippan :)

Nu är jag trött och hungrig.

3 dagar kvar till gotland! :D
/V

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi väntar på uppdatering :)

2009-06-17 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0