Paltkoma


För tillfället lider jag av paltkoma.
Det vill säga, jag har ätit så mycket att jag blivit alldeles vimmelkantig.
Men det var det värt!

Sandra A har varit här sen klockan 4 i eftermiddags och vi har haft det jättemysigt.
Lagat tacos och pratat massa skit :)
Sen så fick Liam 2 jättefina presenter!
En "grod-puff" eller vad man ska kalla den och sen en jättefin badhanduk med huva.
Tack gumman!
Måste ses snart igen!

I förmiddags var Angelica här också och fick kolla på medan jag tvättade och städade.
Skulle ha skrivit våran gotlandslista, över allt vi vill hinna med under våra 5 dagar där, men blev inte av.,
Så måste fixa det snart! haha

Imorgon är det barnledighet för mig.
Planen är att jag ska umgås med Sandra och vi ska ut till hennes mamma i broby!
Sen blir det givetvis borsöka :)

Nu ska jag kleta in min kropp i brun utan sol och sedan nanna kudde.
God natt!
/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Vicky, för din kommentar :) Och TACK för en jättebra eftermiddag/kväll. Det var inte sista gången vi gjorde det där ;) Om vi inte hörs innan, hoppas jag att du får det bra på Gotland! Puss&kram <3

2009-06-11 @ 11:06:35
Postat av: Sandra

Jag som skrev ovanstående kommentar ;)

2009-06-11 @ 11:07:15
URL: http://sandrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0