Som ni väntat!


Här får lite bilder från min och Angelicas gotlandsresa :)


I bilen på väg mot nynäshamn :)


Angelica är bäst på att köra bil


På promenix


Adam efter lite glass i hamnen


Jag plaskade lite i havet ;)


Partypinglor


På dansgolvet inne på gutekällaren


Lite förfest på bakgården


Angelica blev trött på väg hem från krogen


Jag ramlade..


På promenad genom stan

Angelica posar vid finaste utsikten


Ih så kallt!


Jag hoppade in i ett träd


Angelica ville klättra lite


Djupvik - vackert


Bildbevis! Jag badade i blå lagunen (Angelica också!)


Hamnen i Visby


Våra fossingar i havet


Tittar på fina utsikten från handelsgatan


Han spelade så fint så :)

Nu vill inte datorn lägga upp fler bilder, kanske lika bra det!
Om ni vill se hela dröset sen, så får ni gå in på vycki.bilddagboken.se, tänkte lägga upp dem där så småning om.

Ska skriva en sammanfattning om vad vi hade för oss under dagarna där sen också :)

Sköt om er!
/V
 

Kommentarer
Postat av: Cara

SOM JAG VÄNTAT :P fan varit inne varje dag o kikat :)men idag ääntligen

2009-06-23 @ 13:47:04
URL: http://caraoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0