Lite uppdatering


Är det ens möjligt att vädret kan slå om från 25+ och sol till 7 grader och regn över en natt?

Idag har vi varit hos farbror doktorn med Liam. Var bara en vanlig läkarundersökning och allt var precis som det skulle!
Efteråt blev det stan och Angelica kom ner och höll sällskap.
Jag köpte ett par vita "trasiga" jeans och en blå&vit randig tubtopp från Gina.

Från med idag har jag bestämt mig för att hålla mig borta från stan, blir ju några hundralappar fattigare varje gång jag är nere. Det är verkligen inte bra.
Har 800 att leva på fram till den 13 juni. Det borde jag väl klara?

För vet ni vad som händer den 13?
Jag och Angelica åker till Gotland!
Kommer vara borta i 5 dagar, och det ska bli så jäkla roligt!
Men har världens ångest också eftersom Liam inte ska med..
Hur ska jag klara 5 dagar utan mitt solsken?
:(


Du är allt jag har och allt jag ber om<3

Imorgon ska jag förmodligen ut tll borsökna och jobba. Inte långt kvar tills vi flyttar dit.
Gissa om jag längtar!

/V

Kommentarer
Postat av: Jessica

men vad jag kommer sakna dig! =( och lillen, då kommer jag ju inte kunna ha honom. för antar att du redan fixat barnvakt <3

2009-06-05 @ 15:33:55
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0